Glenelg 27 Januari - Reisverslag uit Glenelg, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu Glenelg 27 Januari - Reisverslag uit Glenelg, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu

Glenelg 27 Januari

Door: Sjaan Pluim

Blijf op de hoogte en volg Sjaan

28 Januari 2013 | Australië, Glenelg

Zondag samen met Hen op stap geweest met de auto naar het strand in Glenelg. daar hebben we eerst door de stad gelopen en winkeltjes bekeken,af en toe wat gedronken en gegeten en daarna het strand op ggegaan. we hebben lekker ilangs de boulevard gelopen en zijn de pier op geweest. Hen was lekker verbrand in zijn gezicht want hij was zijn hoed vergeten, en hij had zich niet ingesmeerd dat was dus dom van hem.daarna zijn we naar huis gegaan. Maandag was een vrije dag voor Australie omdat het zaterdag Australie dag en in het weekend verzetten ze de dag naar de maandag zodat iedereen dan vrij is. Hen heeft samen met Jack een schuurtje neergezet zodat mMiranda haar kampeersullen neer kan leggen. 'avonds zijn we uit eten geweest, was erg gezellig.

• 29 Januari 2013 - 12:40

Anemie En Ferry:

Ik hoor het al jullie vermaken je wel ,wat dom van Hen om zijn hoed te vergeten.Maar dat zie je het kan altijd gebeuren dat je iets vergeet. Wanneer zien jullie Annie, en is Dennis al gearriveerd. Groetjes van ons.