Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Sjaan Pluim

Blijf op de hoogte en volg Sjaan

15 Februari 2013 | Australië, South Perth

Zondag 10 Februari aangekomen in Perth, An en Alice stonden ons op te wachten. We zijn toen naar huis gereden, het was erg warm.Maandag rustdag gehouden, het was 39 graden, veel te warm voor ons. Dinsdag zijn we naar het Hollandse winkeltje geweest en hebben het een en ander gekocht. woensdag thuis geweest en donderdag zijn we naar Fremanthel geweest daar was het lekker koel aan het water, we hebben daar fish en chips gegeten. Donderdag zijn we boodschappen wezen doen, Nicole kwam ook een dagje bij haar Oma, ook Shane kwam langs met zijn zoontje Herrinson, leuk joch. Het is de hele week erg warm geweest je hebt nergens zin in en constant in de schaduw gezeten.

• 17 Februari 2013 - 12:46

Alina:

Nou sjaan hier is het weer helemaal niks hoor dus geniet maar van die zon.
    Zal wel even willen ruilen met jullie.
    Nog veel plezier en de groetjes aan Miranda