Willunga - Reisverslag uit Willunga, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu Willunga - Reisverslag uit Willunga, Australië van Sjaan Pluim - WaarBenJij.nu

Willunga

Door: Sjaan Pluim

Blijf op de hoogte en volg Sjaan

02 Februari 2013 | Australië, Willunga

Zaterdag 2 Februari zijn we naar de markt in Willunga geweesst. Dat is een markt waar Australische Farmers 'Markets Association (AFMA) een vrijwilligersorganisatie, en die waarde hecht aan het ondersteunen van de ontwikkeling en groei van boerenmarkten in Australië.
AFMA helpt marktpartijen om informatie uit te wisselen, te coördineren beleid, en het bevorderen van boerenmarkten in heel Australië.
AFMA biedt ook nuttige informatie aan de landbouwers op zoek naar mogelijkheden om hun verse producten te verkopen rechtstreeks aan de consument door middel van Australische boerenmarkten.daarna zijn we nog wat plantjes voor de tuin gaan kopen en daarna zijn we naar huis gegaan om de plantjes in de tuin te zetten.

• 04 Februari 2013 - 19:51

Astrid:

Je verslagen zijn nog educatief ook. Zo leren wij ook wat over Australië. Leuk hoor. Ga zo door en nog lekker genieten.
    Groetjes aan iedereen.

• 05 Februari 2013 - 08:30

Annemie&Ferry:

Hoi Sjaan en Hennie
    Ik lees het al jullie vervelen zich niet daar,hoe kan het ook anders als je bij je dochter bent. En een markt is altijd leuk om te bezoeken,en vooral een boekenmarkt . Wens jullie nog veel plezier , groetjes. Ferry. &. Annemie.